torsdag 1 december 2022

Inte som planerat och ett juligt tips



Så börjar helgen mitt i veckan lida mot sitt slut.
Den har som vanligt gått i raketfart
 har knappt suttit ner sen i tisdags 
förutom en helkväll ute i Skogssäter garden spa:-)
Men fotat en massa för dokumentation det har jag i a f gjort 
så det blir till att gå igenom alla bilder ikväll med ett öga på nån julfilm
och ett på datorn.
Nästa gång ska ni få se det juliga eventet.

Helgen mitt veckan denna gång både blev och inte blev som planerat.
Fastighetsjobb och julande kan vi sätta check på men 
det årliga pepparkaksbaket med två små Prinsar som skulle skett idag 
fick flyttas fram p g a sjukdom till tisdag när jag är ledig efter helgjobb.

Ja så blev det,
tur att man är flexibel och inte stressad.

1 december står det i almackan ....
tänk att det bara är tjugotre dagar kvar till jul!
På tal om det ja .....
har ni sett julkalendern förresten?
Jag gillade förra årets och året dessförinnan 
och denna känns som att det kan bli en bra en den med.
 


Dagens jultips .......
juliga lakan från Hemtex.
Världens skönaste i flanell som jag fyndade på Black week.

Ha det fint.

Kram B  



 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin