onsdag 30 november 2022

Lilla Ja och isbjörnarna ...... en vintersaga



Lilla Ja och isbjörnarna ......
det låter som en vintrig saga 
men hon den där fröken Babybossen
är så långt ifrån saga man kan komma.
Sagolik är hon visserligen men hon är i allra högsta grad verklig.
Man vet att man lever när man är i hennes sällskap haha.


En morgon förra veckan vabbade jag några timmar 
när hon var sjuk eller rättare sagt sluttampen på en förkylning
och inte tillräckligt frisk för att vara på förskolan men heller inte sjuk som i sjuk.
Hon är inte tyst en sekund, en väldigt bestämd lite dam och så himla rolig. 
Det är lycka att få vara en stor del i hennes liv med. 


Mellanbrorsan skulle till tandläkaren och det passade perfekt att jag
skulle jobba kväll och var hemma på förmiddagen för att kunna lösa av pappan som 
var ordinarie vabbare den dagen.




Hur har ni det mitt i veckan och den allra sista novemberdagen?

Vi har ju helg mitt i veckan och efter en fullspäckad dag 
ska jag ta tag i helgmiddagen så fort jag är klar här 
och sen blir det till att varva kvällen med bastu och
ett dopp i spabadet.
Tänk att det redan är december imorgon och denna lilla älskling
 fyller hela två år om ett par dagar.





Ni som följer mej på instagram har redan sett hur "helgen" inleddes igår.
För er andra så kan jag meddela att jag och min MiniMe hade en sååååååå
mysig mammadotterkväll med julig workshop
på Bruket i Viared.
Mer om det kommer.

Ha en fin kväll.
Kram B 


 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin