onsdag 16 oktober 2024

Tama ekorrar en lyxig dejt och fullt upp



Hej från denna veckans Tjejklubb som blev en kusinklubb!


Ja för det var inte bara lilla Prinsessan som hämtades upp
 på min lediga eftermiddag i måndags,
 två små Prinsar ville hänga med de med när
en utflykt till min bästa A på landet stod på agendan.




Vi hade en så där riktigt lyxig upplevelseeftermiddag 
med gofika, tama ekorrar, nyfödda lammungar, fluffiga hönor 
och en himla massa andra djur.
För min del är det verkligen lycka och lyx med stort L 
när jag får äran att dejta alla våra små,
ja för även om de två stora inte var med på utflykten
så fick jag en stund med dem med när lilla Prinsessan lämnades hem igen.

Att tillbringa en ledig eftermiddag med dem är både avkoppling och livskvalitet
och ger den där återhämtningen som man faktiskt behöver 
speciellt när man har fullt upp plus ett jobb som 
kräver sin beskärda del och ibland är rätt ......ja vad ska man kalla det för....
 inte är det lugnt, långtråkigt eller förutsägbart i a f haha.



Det var min start på veckan det,
bästa tänkbara och kan man tänka sig att slutet är planerat 
lika bra det med för på söndag är det de stora grabbarnas tur 
att ha egentid/klubb.
Vi har en ide om upplevelse som återstår att se om den håller 
annars får vi hitta på nåt annat
men innan dess ska två såna där ickelugna, ickelångtråkiga
och ickeförutsägbara jobbdagar avklaras,
en blank fredagskväll ska fyllas och på lördag är det fest.

Tjoho.

Kram B 



 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin