lördag 19 oktober 2024

När man har läst viktiga saker.....




Läste nån stans att ju mer man fotar ju mer uppskattar man 
vardagslivet och årstiderna.
Visst är det så.
Inte bara fota utan det gäller att göra något med alla bilder med. 
Fotoböcker är ju alltid kul men man kan ju inte göra hur många som helst
så fasen vet om inte en blogg att kunna gå tillbaka i
är snäppet ännu bättre.
Tänk vilken skatt det är både för oss men även för de små
som figurerat här ända sen t o m innan de föddes.
Om de nån gång i framtiden vill läsa om sig själva kan de bara söka ikategorin
där var och en är benämnd med olika Prinsar eller Prinsessan.
Vilken tur att jag inte har tröttnat
för tänk vad mycket man gör som man glömmer.
Nu dokumenterar jag ju inte allt som händer i livet men en hel del minnesvärt i a f.
Å där kom jag på att jag inte har gjort backup på ett bra tag
så det ska göras direkt när det här är klart.


Ikväll blir det höstfest på Skogssäter och dagen till ära 
har det höstdukats.
Hade jag inte fotat hade jag inte upptäckt tavlan i matsalen i form av
den höstmatchande skogen som utsikt.
Tänk va.










Ha en fin helg.

Kram B 

 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin