onsdag 23 oktober 2024

Nummer femtioelva och ev nummer femtiotolv


Denna veckan blev inte alls som planerat för min del
 men tur i oturen att det inte varit något viktigt eller kul 
inbokat eftersom de två senaste dygnen har 
tillbringats sovandes i soffan/sängen. 
 Att jag är utsövd är det minsta man kan säga.
Hoppas din vecka börjat bättre.


Å där blev det ytterligare en krans.
Nummer femtioelva i ordningen 2024.

Efter att ha pysslat ihop den och varit iväg på
Farmor/Farfartid med de stora Prinsarna på O'learys
i söndags eftermiddag började jag känna mig risig och
sen blev det bara värre och värre med ont i huvudet, frossa, feber.
Är hemma idag med men nu börjar det tack och lov vända
och jag har t o m klätt på mej och testar att sätta mig vid datorn istället för
ligga i soffan. 
Huvudvärken sitter i men febern är borta.


Krans nummer femtioelva 2024 blev en med kastanjer och mossa
som nu står redo när det mer färgglada höstiga 
kommer att bytas ut efter Halloween/Alla helgon.

Har sett en liknande med ekollon och järneksbär som 
ev får bli nummer femtiotolv.
Järnek med bär har jag i trädgården,
note to self att plocka ekollon i helgen.



Ha de fint.

Kram B 

 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin