lördag 27 april 2024

När det helt enkelt blir för mycket ......



Att Portugal har fina dukningsdetaljer och porslin det vet väl alla 
och somden duknings och porslinsälskare jag är 
hade jag kunnat köpa hur mycket som helst i Lissabon.
 Men det var alldeles för mycket med alla porslinsbutiker i varje gathörn 
och väldigt dyrt så jag nöjde mig med några småsaker.
Vikten på flyget var för en gång skull inget problem 
för vi hade båda tjugotre kg och tio kg handbagage
och det var långt kvar till att uppnå det.

Fiskar, sjöstjärna, kakelplattor, några fat och en duk kommer att bli perfekt 
till skaldjur/fiskmiddagar ute i sommar och har man sett .......
dagens inplockade bukett från trädgården matchade såklart den med.




När ni läser detta har jag gissat rätt på vart min hemliga tripp
har gått till....... eller helt fel haha.
Hur som helst så borde jag vara på plats i a f.

Kram B 

 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin