lördag 15 augusti 2020

Att ha noll koll.....



Halloj såhär mitt i augusti från Skogssäter by Night!



Under fyra veckors tid har jag
mer eller mindre haft totalt noll koll på datum, klockan eller ens vilken dag det är
men är nu ordningen tydligen återställd igen.

Lördag den femtonde augusti står det i almackan.



Att vi är i mitten av denna månad märks om inte annat på ljuset 
men alltså vilka kvällar:-)
Helt magiskt och bara såååååå härligt att kunna sitta ute eller i uterummet 
med alla sektioner öppna utan att frysa.
O M blir det kallt när man sitter under bar himmel är det bara att ta en filt, sätta på 
nån av terassvärmarna eller stänga en vägg i uterummet.




Förutom förrförra året så minns jag som sagt inte när det var så här senast.
Vi brukar ju ta det säkra före det osäkra och garantera oss värme och
ljumma kvällar på sydligare breddgrader
men när det inte är något alternativ i a f inte vår värld i år 
känns det extra härligt att få det på hemmaplan.



Å något mer som är härligt är alla våra belysningar ute i trädgården.
Det krävs en hel del för att ljussätta alla hörn men det är det absolut värt.
Att njuta av belysningarna inifrån gör vi jämt 
men som i år när man faktiskt kan göra det ute är perfekt.






Ikväll tänkte jag försöka ta mig tid till att sortera upp alla foton från vår senaste tripp 
och av mängden och upplevelserna 
att döma så lär räcka till en veckas inlägg här ..... minst haha.

Ha en fortsatt härlig helg i sommarvärmen.


Kram B 









Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin