lördag 25 januari 2020

När livet är svårt......



Hej från vår invigning av uterummet!

Japp nu är golvvärmen på så igår kväll intogs middagen här.

Men som rubriken lyder var det inte det jag skulle skriva om
utan det där med att livet är rätt svårt just nu ........
ja för så är det!



Ni som hängt med här kanske kommer ihåg 
min födelsedagspresent förra året
då när mannen överraskade med den mest genomtänkta och 
helt otroligt välplanerade överraskningsresa man kan tänka sig.
Efter diverse ledtrådar och vilseledande hamnade vi i Berlin
där han hade lyckades boka flera tiopoängare
b l a en guidad tur i regeringsbyggnaden med middag högt upp i kupolen och en båttur.
Kolla in resa Berlin i kategorierna i högerkanten om ni vill ha tips eller läsa mer. 


Det svåra i livet just nu är att han har bokat en ny överraskning.
Ja men stackars mej:-)
I flera veckor har han hållit på med planerandet
och igår fick jag reda på spikat datum,flighttid och se en hotellbild
Japp för denna gång är det med flyg.
Jag har ingen som helst aning om vad han har hittat på
mer än att det är söderut. 
Hur jag nu ska lyckas hålla mig tills i maj är en gåta.



Det är enligt säker källa ingen som helst ide att tjuvkika på avgångar
eftersom det först är en mellanlandning innan vi når slutdestinationen.
Spännande är bara förnamnet :-)


Det svåra i livet ska bli sååååå kul!
Jag som i alla år in i minsta detalj planerat och bokat alla våra resor världen över .....
med utflykter och extra allt får för andra gången släppa allt och bara hänga med.
Jag är helt övertygad om att vad det än blir så kommer det bli såååå bra!
Det allra viktigaste är att sällskapet är rätt och det är det ju.

Å på tal om resa .....
dags att börja packa för januaritrippen
det däremot är inte alls svårt:-)





Ha de bäst.

Kram B 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin