fredag 25 oktober 2019

Om det mot förmodan har undgått någon......





Det har väl inte undgått någon vad syftet egentligen var
med vår resa ..........
men om det nu mot förmodan har det så kan jag härmed meddela att det var 
för att fira min och min bff femtioåriga vänskap.
Min bästa H som jag hängt ihop med nästan hela livet.
Hon och hennes C som det är så enkelt att resa med 
och som vi alltid har så himla kul ihop med :-)



För omväxlings skull så tänkte jag denna gång roa mig med att inte publicera 
resedokumentationen i kronologisk ordning 
utan det blir lite hipp som happ ,lite då och då.
Bättre med variation tycker jag.
Sol i Spanien blandat med höst och annat i livet här hemma.
Hemma ja ......där har det inte hunnit hända mycket 
men det är helt klart blivit en helt annan feeling på en och en halv vecka.
Höst värre.
Inspirerad av det och det höstiga arrangemanget som
mötte oss på Landvetter har entren höstas och i helgen kör uterumsbygget igång igen.
Mer om det kommer men först back till solen en eller kanske två gånger till. 

Here we go med sista kvällen 
då när vi körde den officiella firardagen .
Vi började dagen med en heldag på hotellets spa 
för att sen avsluta dagen D med en femrätters på en av hotellets restauranger .......
som ni ser dagen till ära snyggt matchande med varsin femtioskylt.





Å där fastnade Bill och Bull på bild ihop de med .....
lika glada som vanligt:-)


 Menyn med tillhörande vinpaket var så god att vi glömde att fota den
så vad vi åt har vi ingen koll på haha .......
men som sagt det var väldigt smakrikt.
Vi hade fullpension vilket innebar frukost med allt man kan tänka sig ,
 lunch på olika restauranger med bordsservering och allt för mycket att välja på
samt den " lilla" kvällsbuffen .
Till varje måltid utom frukosten ingick öl , vatten och en halv flaska vin,
till frukost var det förutom juicer av alla de slag även bubbel eller en bloody Mary
kaffet och drinkar däremot det fick man betala för.
Åt man middag som vi gjorde sista kvällen på en av alla restauranger med bordsservering
fick man betala.




Vem vet det kanske blir en fortsättning till här framåt kvällen
om inte så ses vi när vi ses.
Glad fredag och ha de bäst.

Kram B 




Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin