lördag 24 november 2018

En släng av ........


Hej på er !


Att jag gillar julen i allmänhet , middagar , porslin, dekorationer och dukningar i synnerhet 
det har väl inte undgått någon som brukar kika in här kan jag tro  .

Ni som är nya här lär snart få upptäcka det ......
stort välkommen till dej förresten :-)
 Kul att just DU hittade hit ,
tänk att det efter alla dessa år fortfarande dyker upp nya läsare ,
hit till min lilla vrå i cyberspacen :)
Även om jag mest bloggar 
 för vår skull och för att dokumentera livet är det fantastiskt kul att 
så många ändå kikar in .





På tal om det så har jag roat mig med att kolla statistik ....... 
ja denna excelnörden gör det då och då men nu var det länge sedan .
 Himla kul att se att det är en konstant skara läsare 
  plus att några nya hittar hit då och då .
Som sagt varmt välkomna ska ni vara nyingar
och såklart alla gamlingar med :-)



Nog om det och tillbaka till predadventandet  ........
att ha många olika platser att pynta och att duka på både ute och inne 
det har vi lyckats skapa genom åren .
Hur det är ute på vintern det tar vi en annan dag , köket och matsalen likaså .
Idag tänkte jag att vi kikar in på glasverandan 
den som nu fått sig en preadventssläng .....
en kombo av guld och rosa med en touch av snö .



Ha en go helg , hoppas vi ses snart igen.




Kram B 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin