torsdag 2 maj 2024

Grundlurad igen!






Äntligen känns det som det ska med vädret och här har det
 fullständigt exploderat i grönska.
Underbart!
Hur har ni det i försommarvärmen?

Min vecka har gått i ett och jag är lyckligt chockad över allt firande.
Först födelsedagen i måndags sen en totalöverraskning på jobbet på Valborgsmässoafton
och direkt från det till traditionsenlig Valborgsfest med vänner på kvällen. 
Där blev jag förresten också firad.
Hem sent och upp tidigt för heldagsjobb 1:a maj, och same same idag
så imorgon 17:00 ska det bli skönt med helg. 


Jobbet ja ........ där blev jag verkligen överraskad när jag kom 
i tisdags förmiddag och iväglurad till ett konferensrum 
där det var full uppslutning med ett helt gäng gamla kollegor plus hela ledningsgruppen.
Skönsång, bubbel, snittar, presentkort och fina blommor......
jo man tackar.
Det blev inte så många bilder men några och ett par filmer förevigade det hela ia f.







Ha en fin kväll.

Kram B 



 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin