tisdag 22 juni 2021

In i kaklet !



Hej där i Midsommarveckan!

Hoppas allt är bra.
Här är finfint men liiiiite mycket men med  "bara" tre fullspikade dagar kvar till semestern
ser jag ljuset i tunneln :-).
Det där med att varva ner sista veckan funkar tydligen inte alls i år........
varken på jobbet eller hemma.
Bara att hänga i för snart väntar tre veckor 
med noll stress, total avkoppling och spontanitet.



Jobbet kan jag inte göra så mycket åt 
hemma är det helt självvalt och enbart roliga saker så inget gnäll 
mer ett konstaterande OCH en påminnelse till nästa år.


Ni som hängt med på Instagram har ju fått en glimt av 
vilken härlig sommarhelghelg vi har haft.



En helg som från början till slut är sparad i hjärtat:-)
Den som började med lyxpicnic och följdes av en massa sol och bad, 
byte av markiser på nedervåningen, god mat, tropisk natt och 
som avslut en heldag från öppning till stängning på Liseberg.


Mer om det kommer.
Nu är det som sagt in i kaklet till söndag ...... 
alltifrån kvällsjobb idag, två Midsommarfiranden att förbereda, 
byte av de stora markiserna på övervåningen med hyrd lift 
till ett väldigt viktigt födelsekalas:-)

Ja ni hör ju ......bara roliga saker men sånt som kräver både tid och planering
men som tur är går mannen på lite tidigare semester och börjar sin redan imorgon kväll
så det löser sig.




Ja just det jag ska ju klämma in andra vaccindosen med.
Att bli dålig av det har jag INTE med i planeringen så det tänker jag inte bli:-)


 Hur som helst ........Midsommar och ledighet blir det ändå.



Ha det bäst.

Kram B  

 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin