måndag 19 april 2021

En härlig helg och en önskan .....



Ja men vilken helg det blev!
Nu är vi helt fulltankade .......
både med energioch av d-vitamin.
Har varit ute från morgon till kväll vilket jag 
kan tänka mej att de flesta andra har varit med.

Vi har fått en hel massa gjort med trädgårdsprojekten,
mest sånt där som inte syns nu men som vi kommer ha stor nytta av i sommar.
Det har plockats fram fler utegrupper och parasoller vilket ledde till en rejäl ommöblering.
Denna härliga helg avslutades sen på allra bästa sätt........
 

....... nämligen med en grillmiddag tillsamnnas med två stora Prinsar, en liten Prinsessa
och såklart deras mamma och pappa med.













Hoppas din helg varit lika bra den med.


Den där önskan jag tjatar om varje vår 
den med att vara ledig mellan högg och syren har nu sträckt sig till 
mellan påsk och syren.... eller  rättare sagt till september :-)
Visst vore det en bra ide men tyvärr har jag inte fått igenom den
med full betalning ..... än.

Jaja man får väl vara nöjd med att vara ledig från imorgon lunch till fredag middag 
eftersom jag sen jobbar hela helgen.

Med det önskar jag dej en fin start på veckan.

 
Kram B  

 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin