måndag 16 september 2019

Att vara redo och att ha fått en massa pengar ....




Med weekendbag, gott om pengar , höstfrilla och höstnaglar är jag 
nu redo för minisemester...
check å bock.

Pengar ja haha.......
på väg hem från jobbet igår kväll ringde Prins L och undrade
 om jag inte kunde komma förbi
eftersom han hade en massa FRANSKA pengar som vi skulle 
få nu när vi åker till Danmark :-)
Sju danska kronor rikare åkte jag hem och packade!
Lilla hjärtat.

Nu drar vi mot vår tidtillsammansinvesteringseptember
eller om man ska kalla det för en lightvariant av nya traditionen 
födelsedagsweekendtrip.

Ni kommer väl ihåg i våras när mannen var bättre än vanligt 
då när han överraskade mig totalt med en extra allt hemlig Berlinresa 
när jag fyllde "halvjämnt ".
Om inte så klicka på kategorierna till höger och leta upp resa Berlin 2019
om ni vill se.
Nu är det dags att skapa tradition och min tur att " ge igen ".


Födelsedagsresan går även denna gång till en huvudstad 
närmare bestämt till den i vårt grannland ,
japp det blev Köpenhamn och en lite kortare födelsedagsresa.
Kortare i dubbel bemärkelse
för vem har sagt att weekend behöver vara lika med fyra dygn, 
över en helg och långt bort ?
Det går precis lika bra att åka iväg i början eller mitt i veckan
med en övernattning.





Åsså var det det där med mobilbilder ......
nästan varje gång jag fotar något så tänker jag att 
man borde plocka fram systemkameran men det stannar där
Ja som ni vet så är det tanken som räknas 
och snart börjar förresten ändå ett nytt
kamerakapitel i mitt luv :-)
Vad det är lär ni få se så småningom.

Kram B 



Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin