tisdag 16 april 2019

Påskfynd och den inte så stilla veckan .



Godmorgon !

Så var det tisdag i påskveckan ........den vita tisdagen kallas den .
Visste ni det ?
Det gjorde inte jag så tack så väldans mycket google även för den infon .
Nu har jag koll på hela veckan , resten av är inga problem 
jo möjligen kanske imorgon förresten.
 Inte vad den heter , det vet jag utan vad det betyder .
Ja ja det får vi ta reda på .

Hoppas allt är bra denna stilla veckan som den tydligen heter med .
Här är det inte precis stilla , näääääää helt tvärtemot ........
det är fortfarande lite mer än fullt upp.
Det mesta är sådant som inte går att påverka utan 
det är bara gilla läget och slutföra .
Allt ifrån sista lägenhetsfixet som mannen förhoppningsvis åker in och gör klart idag 
till påskhareplaner och ikväll har vi för säkerhetsskull dejt med revision inför årsbokslut
åsså långa jobbdagar på det.

Om jag ska fira framåt sjutiden på Dymmelonsdagen ?
Jaaaaaaa :-)
Att allt är klart, att jag fixat ytterligare ett års bokföring men mest 
för att bara få koppla av här hemma med ett par
dagars ledighet innan helgjobb.
Det enda planerade är Påskharebesök och middag med alla älsklingarna 
sen ska det byggas uteplats och trädgårdsmysas för hela slanten 
Å varmt ska det bli med hörde jag ,
kan inte bli bättre efter dessa veckor då livet kom emellan igen :-)



Vet inte om jag visat kaninfyndet.........
 en tjuga styck för dessa lysande .
Fyndfynd .
Har en påskplan för dem med :)



Nu pep larmet ,
dags att dricka upp kaffet och bege sig ut i mörkret .......
 mot jobbet.









Kram B 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin