torsdag 17 januari 2019

Vad som döljer sig .....



Hej hej !

Hoppas ni har det bra .
Sådärja då var de flesta julkuddarna i soffan avklädda och det finns hopp om vår 
med de gröna fodral som dolde sig under de andra .
Ute däremot är det långt från vår och tydligen bitande kallt och glashalt sa mina besökare.
så nääääää nån vår är väl inte i sikte på länge än trots mina kuddar .
Både januari och februari är ju vintermånader varför gå händelserna i förväg .
Lev här och nu och lite grönt inne piggar ju alltid upp .

Besökarna ja ....... de dök upp strax efter lunch 
så min eftermiddag har tillbringats med två små killar och deras mamma .
Nu är denna Mormor trött O C H lycklig,
så mycket som jag pratat idag har jag inte gjort 
på de senaste två veckorna haha .
Det blev inget fotat 
däremot lyckades jag få till två klockrena filmer på dem :-)





Trodde i morse att denna långdragna influensa började åt rätt håll men 
nu har jag visst börjat om med hostan och oh maaaaaj G vad jag hajar till 
varje gång jag råkar se mig i spegeln.
Blek och hålögd .
Vid denna tiden på året brukar jag vara solbränd men men 
har i a f klätt på mig idag så alltid något   .



Å i morgon är det tydligen fredag 
vilket betyder två veckor som försvunnit.
Nu får det vara väl vara nog kan man tycka .
Hoppas ni haft två bättre veckor än vad jag haft i a f  
nästa år är det jag som tar influensaspruta det är ett som är säkert .
Ses snart igen då blir det förhoppningsvis ett lite roligare inlägg .


Kram B 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin