måndag 28 januari 2019

En massa tjoho och en efterlängtad ........




Ja men hallå där ........... 
tänk att det redan är sista januariveckan!
Hur gick det till egentligen ? 
Eller det vet jag visst ,
det mesta av månaden försvann ju när jag var sjuk . 

Tjoho på det ...... 
inte att jag var sjuk utan att det snart är februari :-) 
Om januari är mörk och trist så är februari desto roligare och ljusare .
I februari firar vi ju både Alla hjärtans dag , några andra viktiga dagar 
plus att vi har en rolig weekend bokad
åsså  det där med att det blir ljusare och ljusare .
Men jodå det finns faktiskt flera saker som är bra med januari med
när jag väl tänker efter  ......
 såklart först och främst att MellanPrinsen fyller år 
men inte heller att förglömma den lilla detaljen att 
vi vanligtvis brukar tillbringa halva månaden 
på betydligt varmare breddgrader.

I år var planen att vara hemma i snön 
och tur var väl det med tanke på hur det blev .
På tal om snö ........
här kom det massor igår så det är redan mycket ljusare .
Tjoho på det med .





Lördagsmiddagen som ni ser på bilderna ......
hamburgare med picklad rödlök , sötpotatispommes,
 homemade dressing och ett glas rött från mannens vinprenumeration 
det är ju aldrig fel .
Mums och tjoho igen .






Ha nu en riktigt finfin start på veckan ,
det ska jag ha .

Kram B 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin