torsdag 29 november 2018

Att så sakteliga ....





Hej hej !

Det finns inte så många ord i dag heller ........
men allt är bara bra .
Vi har tillbringat natten tätt tillsammans och har för första gången på
flera dygn sovit som den Kung och Drottning vi är haha,
ja har man Prinsar , Prinsessor och SmåPrinsar så måste vi väl såklart vara det :-)

Jag plockar så sakteliga fram mer adventigt samtidigt som
jag servar han som ligger och kollar på sport i soffan .
En fantastisk dag om du frågar mig .
Vi är så tacksamma att allt gått bra .......
å som flera redan så sant har har skrivit är det ingen mening att 
önska oss att ta hand om varandra och att leva här och nu 
för det gör vi och har vi alltid gjort .....
tusen tack till er alla som visat omtanke .
Ni är många .




Adventigt var det ja .....
badrummet uppe är ett av de ställen som fått sig lite stämningsfyllt piff ,
 slingor och ljus det kommer man långt med .
Oh maaaaaj gaaaadh så mycket batterier vi gör åt .
Några slingor är på timer , några släcker vi på natten och mitt på dagen 
men de flesta lyser dygnet runt ,
ja ja det är så kort tid så det får det vara värt .






Sen vi för några år sedan byggde Skogssäter Garden  Spa med utebad året runt badar vi inte lika mycket här inne längre 
men då och då både bubblas och massagesduschas det ändå .




Tänk att Skogssäter Indoor Spa d v s  badrummet redan har firat tio år ,
vi är lika nöjda nu som då .






Några ord blev det i a f .

Ha en finfin kväll ,
själv ska jag ta mej ut i halkan för att göra naglarna .
Vi ses imorgon då har jag förhoppningsvis hittat tillbaka igen.




Ta hand om er .


Kram B

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin