söndag 15 juli 2018

Testar ....





Jaha , då var vi hemma igen efter en 
sååååååå lyckad till havet trip/ spa /cabresa med vänner .
Varken vädret , sällskapet eller stället var något att klaga på :-)
Mer om det får vi ta i veckan .
Var bara tvungen att kika in en snabbis för att testa nya appen
och för att föreviga mina nya sommarnaglar :-)



Appen var det ja ........
kikare appstore  då och då och nu äntligen dök det upp en mobilapp för blogspot igen .
Kan va bra att kunna slänga in ett inlägg när man är resande fot
om man nu skulle få för sig det  ,
att göra mobilinlägg har nämligen inte funkat sen
bloggerappen helt plötsligt försvann / slutade fungera
för ett bra tag sedan .
Denna variant var inte alls lika smidig men det verkar funkar i a f ,
får sätta mej in i den och kolla mer när tid finnes .

Ha en fin start på veckan ......
vår sista innan semestern :-)
Kram B



2 kommentarer:

Anneli sa...

Hej!
Vilka snygga naglar och så kul att ni har haft det trevligt på resan. Å mums med hallon! Här har alla torkat ihop och skrumpnat.
Jo, det där med krångel på blogspot...det var en av anledningarna till att jag bytte bloggportal till NOUW. Jag kan varmt rekommendera den siten
Kramen och ha det gott i den varma sommarkvällen!
Anneli

Bittan sa...

Hej hej ! Borde också göra det men är bara lite orolig för importen då jag kodat om en hel del manuellt i min mall .
Vill ju liksom inte bli av med tio års dokumentation , hört såna där bilderna försvann från gamla inlägg men texten ligger kvar .Får se om jag vågar . Våra hallon är pyttesmå i år men det blir en hel del i a f , har vattnat endel men inte tillräckligt . Ha de gott. Kram B

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin