fredag 1 augusti 2008

SEMESTER !!!!

Semester på riktigt när kl är 1600.

T har varit inne på jobbet och hjälpt till och supportat en stund när han lånade bil för att kunna köra bort allt skräp han tömt i garaget. Jag har mejlat iväg rapporten efter att J la till sin planering för vå 09 som börjar 1 sept. Hur klarade man sig utan dator ??????

Nu är vi LEDIGA på riktigt !!!
Idag har A-L med sin lilla vovve varit och premiärbadat i poolen. Det går bra i bh och trosor.Imorgon kväll blir det poolparty för A-L med man och E o J . Hann med en sväng på Maxi för att proviantera när vi bytte bil från sortergårdsbil till Wilda . Menyn är redan planerad så det var bara att inhandla det som saknades. Prinsessan som skulle gå ut fick testa på välkomstdrinken till imorgon redan idag. Vilken tur att den blev godkänd.

T planerar just nu som bäst för sitt nya bygge runt poolen. Imorgon får Prinsen besök på Linkan för att hämta "veke " , plintar mm.

2 kommentarer:

Anonym sa...

fick du någon kommentar igår av mej?

Ann-Louise


60950andersson@telia.com

Anonym sa...

JAG HAR FNISSAT GARVAT HÖGT NICKAT IGENKÄNNANDE NÄR JAG HAR LÄST BLOGGEN.
DET HAR JU GÅTT NÅGRA TIMMAR SEN JAG DOPPADE MIN VÄLSVARVADE RUMPA I POOLEN MEN JAG KÄNNER MIG FORTFARANDE FRÄSCH.HERR T KAN JU DOPPA SIG TILL LÅREN(IFALL HAN ÄR RÄDD ATT NÅGOT SKA KRYMPA) DENNA KOMMENTAR SKULLE KOMMIT FRAM IGÅR. TACK FÖR INBJUDAN SYNS SNART (FRAM MED RAKHYVELN)

ANN-LOUISE

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin