måndag 10 juni 2024

Livet, vänner och the never ending story






Ny vecka och ytterligare en helg har swishat förbi.
En helg som fylldes med uteprojekt, små älsklingar,EU-val
och dejt med bästaste vännerna.

Livet har kommit emellan så dejten var även ett lite försenat födelsedagsfirande.
Kom på nu när jag laddade upp bilderna att glömt att fota det fina jag fick,
ja det blev förresten inte så mycket fotat alls under kvällen men roligt hade vi 
och regnade gjorde det.
Har man planerat grillmidddag så har man, 
parasoll funkar men jag dukade inne i a f. 





Måndag och ny vecka var det ja .....
här har vi ledig dag tillsammans vilket betyder fortsättning med  nya uteprojekt.
The nerver ending story .... men en rolig story. 
Den rödbladiga häggen som vuxit sig flera meter hög
över bastutaket stod på agendan idag men den sågades ner mellan
 regnskurarna och röstningen redan igår.
Fy tusan vad grenar jag släpade men wow vilken utsikt det blev från 
den lilla glasverandan.
Istället för att se rakt in i ett bladverk ser vi hela dalen skymta mellan de nedre
stammarna där det inte är något som skymmer.
Idag är det b l min briljanta ide att bygga växtskåp av gamla spröjsade fönster som 
Handyman ska göra.
Ja i a f en stund på förmiddagen sen ska vi vara lediga för att
hämta Lilla Ja på förskolan och hennes mellanbrorsa i skolan.






Ha en fin start på veckan.

Kram B 



 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin