lördag 3 juni 2023

En miljon ......


Där är hon ju.

Mitt hjärta, min absoluta favoritdotter och min allra allra finaste MiniMe...... 
hon som fyllde år häromdagen.

Hipp hipp hurra för min alldeles egen Prinsessa 
 och även för mej som har lyckan  
att få vara hennes mamma.

I strålande sol och sommarvärme blev hon firad
i kvällssolen på deras uteplats efter jobb och fotbollsträning.
Vi bjöds på grillat med ett iskallt gott vin till,
 tårta, kaffe och kubbspel.
  
I år tyckte jag att jag fått till en riktig höjdarpresent men det var ändå inget
mot det hon fick av Prins L.
Vad slår två braåha saker han gjort i slöjden och
 en biljett på en miljon kramar.

Inget :-)

Tänk dej själv .... en miljon kramar det räcker en bra stund och 
det smäller högre än allt annat.







Nu är det ääääääääntligen helg efter en mer än vanligt hektiskt 
och galet stressig jobbvecka.
Hela fem "lediga" dagar med roligheter väntar.....
så mot dubbla fotbollscuper, mer födelsedagskalas,
en weekendresa och Nationaldagsfirande.



Med det så önskar jag dej en riktigt fin helg.

Kram B 




 


 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin