söndag 14 november 2021

Varje gång ......



GladFarsdag!

Idag ska han såklart firas den bäste av dem alla.......
 han som är Far till mina barn.
Jag firar med honom på dagen och de andra får göra det när vi är hemma igen. 
Nu när vi är på vift tänkte jag att ni istället skulle få se hur vi avslutade 
mammor/döttrarhelgen.
.
Ja som ni ser så tog vi svängen förbi Butik Botanik,
den lilla mysiga blomsterbutiken som ligger på landet strax utanför Flisby.
Tyvärr hade de inte hunnit få fram så mycket juligt men det är mysigt ändå.


De där krokarna på bilden under tittar jag på varje gång,
varje gång vill jag ha ett helt gäng olika
och varje gång konstaterar jag att näääääää 
de är alldeles för dyra för att köpa bara sådär utan att veta var de ska vara.
Men vem vet nästa gång kanske jag kommit på vilka jag ska ha och var jag ska sätta dem.
Om inte så lär jag väl titta på dem då med.




Har ni vägarna förbi så missa inte ett besök ,
framförallt framåt jul och varför inte på julmarknaden den1 december.

 




Kram B 

 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin