tisdag 29 september 2020

Att tänka hållbart





Dagens hållbara bukett står nu på soffbordet ......
fejk blandat med äkta från trädgården.
Om den är hållbar som i hållbar kan väl diskuteras men att att den lär stå länge
 det råder det ingen tvekan om så alltså är den hållbar .......
i a f  i den bemärkelsen.

Ser ni vilket som är vilket förresten?
Om jag inte haft koll på vad jag plockat in från the garden 
 hade jag garanterat gissat fel.


 



Hej på er förresten!

Hoppas allt är bra så här i september månads absoluta slutkläm.
Min lediga tisdag har bjudit på en härlig sensommardag med både trädgårdsfix
och temperaturer på över tjugofem grader!
En ledig dag var verkligen som på beställning och extra välbehövligt med sol
och att bara vara hemma i trädgården och rensa hjärnan efter denna långa stressiga jobbhelg.
Några fler lediga dagar hade inte gjort något alls så ja tack om nån vill ge mej det.
Inte det .........nähä då får jag väl vänta till helgen dårå:-)



Må så gott och kul att just du kikade in.

Kram B 











 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin