fredag 25 september 2020

Att bestämma ......



Hej hej!

 

Hoppas allt är bra!

Här är det bara fint......

ja förutom att en jobbhelg väntar igen.

Eller igen och igen det var hela sex veckor sen senast.

Att "bara " jobba var sjätte helg är inget att klaga på

mer konstatera att oj vad fort det gick.

 

Sommaren verkar ju inte vara slut.

Vilken morgon ......blå himmel och en fantastisk soluppgång serverades till frukost.

 

Även om det inte varken ser ut eller känns

som att det är höst så går vi ju faktiskt in i oktober nästa vecka

 och det blir mörkare och mörkare.

Vips närmar det sig jul och allt mysigt som det har med sig. 

Tänk att i år kommer vi ha en ny liten familjemedlem som får träffa tomten.

 En liten LillPrinsessa:-)

 


På tal om Tomten ja ……….

i år tänkte jag beställa våra julklappar till anställda .

Ja för så klart ska Fastighetsbolagets anställda läs vi ägare uppmärksammas.

Det gör vi varje år men just 2020 har jag en ny ide 

och som femtioprocentig ägare 

bestämmer jag över de andra båda tjugofemprocentarna 

…. i a f när det gäller julklappar haha.

Att beställa presenter är ju alltid kul speciellt när en av dem är till mej själv.

Vad jag däremot inte kommer att beställa är årsglöggen,

 den var värd det de första åren men nu känns det bara krystat ….. 

med smak av grönt te och mynta och inte ens en snygg flaska får den vara i år. 

Det bir till att göra min egen med vaniljvodkaglögg istället.


 


Tillbaka till sommaren/hösten. 

På bilden ovan syns lite av det jag firade med igår.....

nämligen att plantera pastelliga vårlökar.

Kan tänkas att det var sensommarbuketten nedan som gav färginspirationen.

Kan tänkas :-)



Ha nu en riktigt fin helg.
Min börjar på måndag kväll,
det funkar det med.

Kram B 



Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin