onsdag 5 augusti 2020

Att ha tur och att reka inför kommande ......


Efter en snabbvisit i nuet backar vi till förra veckan igen.....
nämligen till mellanlandningen mellan västkust i Skåne och Österlen.
Till the Lodge. 

Har några fler tips från innan dess men de spar vi.


Vi hade turen att komma i exakt rätt tid.
The Lodge har varit stängt i fyra månader och smygöppnade en timme innan
vi åkte uppför backen genom bokskogstunneln.



Här tog vi en kaffe med den magiska utsikten som bakgrund 
och fick gå en rekarunda inför en eventuell bokning.
Har läst en massa positivt om stället och det var verkligen ingen överdrift.
Vilken miljö ..... mitt ute i ingenstans 
eller rättare sagt mitt i Skåne med milsvid utsikt, lyxigt spa och 
 vandringsleder genom vacker natur.








Upphängningen till Garden gloryslangen
står på min önskelista.
Så lägligt att nån fyller år snart :-)
Nääääädå han ska faktiskt slippa att få nåt jag önska mej denna gång.
  




Å på tal om det där jag skrev om vädret igår,
ja ni ser ju själva den blåa himlen.
 Vad som däremot var lite svårare att fånga på bild 
var mörkret på väg upp till the Lodge 
 belysningen behövdes faktiskt mitt på dagen.


Kram B 



Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin