tisdag 20 mars 2018

Att ha tagit över ......



Hej hej !

Prins M af Junehof här .......
idag fick jag äran att skriva på bloggen .
Eller fick och fick !?
Jag tog helt enkelt över utan att 
Mormor vet något hihi.

Det är jag som är Mormor och Morfars minsta lilla hjärta .......
eller inte minsta som i minsta utan minsta som i yngsta. 
Jag är den fjärde av Prinsarna i Konungariket Skogssäter 
och kallas för den allra Minste Prinsen :-)
Japp det är jag det .

I söndags fyllde jag ett helt halvår 
och då ställde mamma och pappa till med stort kalas 
hemma på mitt slott.
Det bjöds både på nybakade bullar och våfflor 
och själv fick jag kalasa på rån och gröt .
Mums ......
rån och gröt då är det fest :-)


Morfar blåste upp ballonger, jag fick fina presenter 
 och min storebror sjöng Ja må han leva
det högsta han kunde  .
Ja ni fattar ju vilket kalas det var .






Om det är Mormor som tar suddiga foton eller jag som har svårt att vara still ? 
Både och tror jag .



Nu får det räcka med skrivandet ,
imorgon är Mormor säkert tillbaka igen .

Hej hopp från Prins M

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin