måndag 31 januari 2011

Checka in och no 2 i Carpe Diem kollektionen.....


♥Hej hopp !♥

Igår när min bästaste E och jag var ute på vår 
söndagspromenix sken solen och fåglarna kvittrade.
Oavsett om det fortfarande är några minusgrader 
känns det bara så härligt.♥
Ännu härligare är att jag om en liten stund ska checka in :-)
Snart lämnar vi kylan. 
Prinsen med Prinsessa ser fram emot att bada bubbelbad
och vattna blommorna här hemma.


Först blir det en tur till France
och därifrån direkt 
över Atlanten.


Lite nytt i klädväg blev det i helgen.
När Darlingen gjorde ljusstakar 
fortsatte jag med min kollektion
Carpe Diem hos Skogssäter
Spring 2011
Less is bore more is more :-)

De planerade tunikorna varvades
med tröjor bla denna överpimpade beiga.
Med spetsar, band,dukar och diverse virkade rosor 
passade den bra in i kollektionen.


Den ser helt klart bättre ut på .....
men eftersom färgen och detaljerna passar in
i inredningen får den hänga synligt när den inte används.

Nån som har tre provdockor att sälja
förresten?
Helst gamla och i olika storlekar :-)



Tänkte ha tröjan
ihop med slitna jeans och
boots eller med nåt vitt klänningsaktigt och tights under.
Vad tror ni om det ?


Ha det så
bra tills vi ses igen.


 ♥Kraaaaaam Bittan♥


4 kommentarer:

A Cup Of Emilia sa...

Vulka underbara bilder du har tagit och vilken fin blogg du har! Många kramar från Emilia

Gugis Pärlor sa...

Ni ska njuta och ha världens toppenresa över Atlanten! Jag väntar på att få läsa om era eskapader overthere så småningom... ;O) Ljuvliga plagg! De åker väl med i bagaget antar jag?

Kramisar Gugi

Solgården Butik och Café sa...

Men vilka skapelser du gjort, bara äslakr den vita tunikan du visar.
Blir du nån gång less på den och vill bli av med den så kvittra till och jag köper den direkt :)

allt gott till dig/Sofia

Anonym sa...

Vilka underbara kreationer du gjort! Tror tröjan blir fin både till vit klänning/tunika med tights eller till slitna jeans.

Önskar er en toppenfin resa över stora baljan (Atlanten)!

Ha det så gott!

Kram Renate

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin