tisdag 23 mars 2010

Klädvalet är gjort till Blåkulla !!!!

Planerande som jag är bestämde jag redan 
idag vad jag ska ha på mej på den 
årliga träffen nästa vecka !!!



Min egenhändigt pimpade tröja givetvis.
Den obligatoriska 
Carpe Diem loggan finns med.


Den ser visst lila ut men den 
är jeansblå i verkligheten.
Tänkte att det är bekvämast 
att åka i jeans så då passar den bra till.


Nu ska jag bara kolla att servicen är 
gjord på kvasten ,sen är jag redo !!!
Hur många vill hänga på ?

Kram Bittan



8 kommentarer:

Anonym sa...

I´m in!

Catta

Cathrin sa...

Klart jag ska med! Men har inte kommit så långt så jag bestämt klädsel ännu. Men jag säger bara my good du kanske lånar ut något av dina snygga plagg, kanske kan anställa dej som inköpare av min vårgarderob?

Kramiz Cathrin

Cc sa...

HAr du redan valt kläder till resan. Det har inte jag, kanske jag borde göra det. Det blir lika strssigt som vanligt. Kram

Lisas och Mattias Blogg sa...

Jag skall bara virka klart min poncho så kan jag också följa med :)
Ta hand om dig min vän
Snygga kläder du har :)

Mvh Lisa

Inspiration i vitt sa...

Hej Bittan, du kommer bli den snyggaste häxan, det är jag helt övertygad om. jag håller utkik om jag ser något blått snyggt svicha förbi hihi. Dina små vita väskor är uuuuunderbart vackra, har du gjort dom själv? Säljer du sånna?. Kram på dig/Ingela.

Älskade pion sa...

Vilken härligt inspirerande blogg jag ramlade in på.Får jag lägga till dig i min blogglista? (gör jag nog ändå;) )Kram Ulrika

Ofelias Hus sa...

Jag kommer...har en kvast med turbo...ha-ha!

Fin klädsel du valde...du är duktig på att pimpa dina plagg!

Kram,
Anette

Vitaboet sa...

Hej hej.
Tack för din rara kommentar, det värmde.

Oj sicken mysig blogg du har, hit kommer jag gärna tillbaka. Och vilket underbar hus du har, ser ju bilderna på sidan i bloggen, ett sånnt hus har jag alltid drömt om.

Ha en strålande dag. Kram Camilla

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin