söndag 13 mars 2022

Som ni vet...



Lördag är som ni vet numera lika med utflykt i närområdet...
japp traditioner är till för att hållas på.

Igår gick utflykten ett par mil åt nordväst.
Närmare bestämt först till Habo där gladlördagpresenter inhandlades 
och sen en sväng till Bankeryd för blomsterinspiration
 tillsammans med min bästa MiniMe.

Å visst blev det som utlovat.....
sol, vårfeeling och en termometer som visade dubbelsiffrigt.
Nu ska vi bara bli av med snön med så lätt att 
en av söndagens planer är att skotta av poooldäcket.







Ha en fortsatt trevlig helg.

kram B 







 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin