Afternoonicetea serverat ute i marssolen......
ja såklart måste man provsmaka när man hittar
äkta engelsk Whittard i Sverige.
När vi nu inte kan komma till England
får man göra vad man kan för att se till att få lite smak av det i a f.
Mango och passion är nu premiärad.
Vilken helg det blev......
rena vårtemperaturer, sol och knallblå himmel
och det var tydligen norrsken här igen.
Om vi såg det?
Skulle inte tro det va .......jodå vi lyckades missa det denna gången med!
Det är tydligen inte meningen att vi ska få se det live,
förra veckan skulle vi ju varit på ishotellet i Jukkasjärvi
men det säkra norrskenskortet fick vi avboka
pga operation.
Hela dagen idag har det matats med femhundraelva bilder på fenomenet
den ena mer magisk än den andra i grannskapet så man kan i a f
säga att jag nästan har sett det denna gång .......
men nästa gång då ska det banne mej inte missas.
Sen bilderna togs har snön smält rejält
nu är det bara lite på gräsmattorna
och på de skuggiga delarna av trädgården kvar.
Ha en fin start på veckan.
Kram B
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar