Hej semester!
Sitter i en solstol och äntligen blev det tid för
en dokumentation här.
En hel vecka har passerat sen sist å inte bara det utan en
semesterfirning, en härlig midsommarhelg, fotboll och övernattning hos tre av favoriterna har upplevts.
Efter fyra galet stressiga dagar förra veckan
kunde jag checka ut i torsdags eftermiddag
med allt klart och förberett.
Det är ju lite skillnad mot alla andra år nu när
jag har nytt jobb men det kändes bra att gå hem.
Att mötas av semesterpresent och
att mannen ”lagat” firainsemestermiddag kändes
ännu bättre.
Perfekt start innan det var dags att sätta igång med Midsommaraftonsförberedelser.
Min semesterpresent var i år en Mr Poolbert.
Semestern kunde förresten inte börjat på bättre sätt…..
Hoppas ni har lika fint väder med.
Ses snart igen.
Kram B




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar