fredag 3 oktober 2008
Så kan de gå :-)
Jag ville relaxa på Rosenlund, mannen ville relaxa hemma. Okej då ....han kan väl få bestämma efter en jobbig jourvecka. Bubbelbad, champagne , brie, choklad o rödvin hemma . Rätt ok relax de me`
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Visa mobilversion
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
LinkWithin
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar