Midsommaraftons förmiddag =
kranstillverkning till mej och en liten midsommartjej,
den stora midsommartjejen kom förbi och tillverkade
en hon med men hon fastnade inte på bild.
Årets innehöll nyponrosor, brudslöja, björkris och
några fejk från de slaktade stommarna.
Istället för ståltråd har jag köpt färdiga fejkkransar på typ Dollarstore, plockat bort blommorna
och vips har man en lindad justerbar bas.
Mycket smidigare.
Fortsättningen på midsommar kommer,
den som förresten måste ha varit den varmaste på många år
och dessutom märkligt nog helt mygg och knottfri.
Vi satt ute under bar himmel till långt efter midnatt.
Underbart.
Kram B





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar