fredag 3 oktober 2008
Så kan de gå :-)
Jag ville relaxa på Rosenlund, mannen ville relaxa hemma. Okej då ....han kan väl få bestämma efter en jobbig jourvecka. Bubbelbad, champagne , brie, choklad o rödvin hemma . Rätt ok relax de me`
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar