fredag 16 februari 2018

Sen gammalt .............








Hej hej !

Allt väl hoppas jag .
Här är det äntligen återuppståndelse och livet börjar så sakteliga
komma tillbaka .

Vi hade som ni vet Allahjärtansfirade förra helgen och lite smått häromdagen
sista delen för i år blir till helgen ,
då med Prinsfamiljen och de stora SmåPrinsarna :-)
Å på tal om att fira vi har förresten mer  ,
vad vet ni som följer mej på Instagram .
Igår var det nämligen trettio år sedan mitt stora hjärta friade ,
japp 15 februari 1988 förlovade vi oss och det måste ju såklart firas det med.
Höll på att glömma det då vi som bäst håller på att planera den stora dagen......
den trettioåriga bröllopsdagen på Pingstafton 
så gissa om jag blev överraskad när jag kom hem sent igår kväll,
ja det kan man lugnt säga ......
han kan han :-)

Hur är läget med er?
Har ni sportlov med ?
Det har vi , eller lov och lov kan jag väl inte påstå att V I har 
men sportlovsvecka är det i a f .
Å efter den kommer våren .....
jajamännnn så är det .
Det är sen gammalt :-)
Kan tänka mej att du blir lika vårinspinspirerad som jag av allt fint
i inrednings, sko och klädväg som hela tiden dyker upp,
själv har jag faktiskt lyckats hålla mej från 
att klicka hem nyheter .....
i a f  nästan haha .





Vår är det ju långt ifrån när man kikar ut  .....
vi har skapligt mycket snö , det är kallt och faktiskt riktigt vackert vinterväder.
Passade därför på att ge mej själv en vinterpresent häromdagen då jag kollade in allt vårnytt  .
Eftersom det är vintershopping och dessutom på rea så räknas det inte .
Det är också sen gammalt :-)
Bra tjejmatte där .

Till Bittan från Bittan .
Tack Bittan .

Jag beställde mina på OM ,
såg att det var dåligt med storlekar där nu men de finns på rea
HÄR 
om du behöver en vinterpresent med .





Håll ut ,
snart är det som sagt vår på riktigt .
Tills dess är i a f jag varm om fötterna .

Trevlig helg .

Kram B

*Inlägget innehåller reklam*

2 kommentarer:

Elzie sa...

Då får vi vänta en vecka extra för vårt sportlov är inte förrän nästa vecka, haha.
Ligger i den där sjukan jag också. Inte alls kul.
Grattis till 30-åriga förlovningen!
Kram Elzie

Bittan sa...

Tack du din stackare ... vet precis hur det är . Krya på dej .
Kram B

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin