torsdag 15 februari 2018

Hur sjutton kan man glömma ?????





❤️❤️❤️

Kärlekens dag

Valentines day

Alla hjärtans dag

Gårdagen

Jag är så otroligt tacksam och lycklig över att ha så
många hjärtan i mitt liv ...........
även om jag inte träffar alla exakt precis varje dag så
finns de med mej 24/7 ........
i hjärtat .

A L L T I D .

Efter att ha legat totaldäckad i dagarna tre  
blev gårdagens firande på Skogssäter lite annorlunda och betydligt 
lugnare än vanligt .
Blommorna köpte jag själv
allt för att mannen skulle slippa stanna på vägen hem.
Efter trettiotvå år tillsammans så känner man på sej
när han kommer att glömma saker :-)
Jajjamännn ,
det första han sa när han kom hem var
att jag borde ringt och påmint om vad det var för dag .
Ingen fara ,
jag föredrar att han gör som han brukar istället .....
d v s överraskar när man minst anar det .
Inga materiellt behövs
även om detsåklart alltid är välkommet med en liten present eller blomma
utan hellre det där lilla extra ......
omtanken .
På tal om att glömma .......
 det allra , allra viktigaste
höll jag själv på att glömma bort !
Höll på .....
blev som tur var räddad i sista stund.

❤️❤️❤️



❤️❤️❤️

Jodå så var det .
Det firades Valentines Day
med madewithlovekakor , mina egenshoppade tulpaner ,
jordgubbar och SmåPrinsar :-)






❤️❤️❤️
Å det var som sagt ytterst , ytterst nära att vi missade den 
allra viktigaste Valentinen........
den Prinsnamnsdagen som skulle vara allra lättast att komma 
ihåg av alla .

V A L E N T I N .

Ja när t o m huvudpersonens mamma hade glömt det är Mormor
som dessutom varit sjuk faktiskt ursäktad ,
himla tur att huvudpersonens pappa i a f kom på det framåt eftermiddagen 
så vi kunde klämma in det med :-)
F r o m i år har vi ju dubbelfirande 
på Alla hjärtans dag.

❤️❤️❤️

Minstingens egen dag .

Hans allra första Alla hjärtans dag och hans
allra första namnsdag .





❤️❤️❤️

  Världens sötade namnsdagsbarn .....
Prins Valentin ,
visserligen i andra , eller rättare sagt i tredjenamn 
men ni vet ju .....
att vi firar allt som går att fira och namnsdag är ju 
helt klart en sån grej :-)

❤️❤️❤️

Hipp hipp hurra 
för Prins Valentin.


❤️❤️❤️

Å jodå mannen och jag firade en lightvariant igår kväll med när
han väl kom hem från jobbet  .
Med gelehjärtan och möbelbeställning ........
inte fy skam det heller :-)
Dags att ändra om lite i matsalen , lusthuset och på glasverandan.
En rokad med gammalt som kompletteras med nytt .
Förhoppningsvis levereras en del 
nästa vecka och resten veckan efter ,
då startar operation omflyttning .

Hur firade du gårdagen förresten ?
All in , dubbelt , en lightvariant eller kanske inte alls ?
Köpte du som jag blommorna själv eller kom det kanske ett blombud ?





❤️❤️❤️
Bilderna idag är bara några av en himla massa suddiga 
och helt felkomponerade 
 och som ni säkert ser tagna i farten .
Med det allra sötaste motivet
är de ändå sååååååå fina  :-)



❤️❤️❤️

Nu har det äntligen vänt 
så dagens plan är mot backinbusiness igen  .
Tjoho på den  ,
inte minst för att det är långtråkigt att vara sjuk
men framförallt för att det börjar bli dyrt haha .

 Ha de bäst.

Kram B








Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin