måndag 19 februari 2018

Det som kallas livet .......


Halloj i snökaoset !

Här har kommit massor , Kung Vinter har svingat sitt trollspö igen 
och det  ser verkligen ut som ett riktigt sagolandskap .

Har precis landat i soffan efter en så mysig ledig dag .....
en dag tillsammans med alla mina små älsklingar ,
först en förmiddag med Liten sen en eftermiddag med
de stora för att avsluta med att bli bjuden på middag 
hos de Liten och Minstingen . 
Däremellan en avkopplade ansiktsbehandling och en kakel / klinkersbeställning .

Skulle absolut kunna tänka mig att vara ledig lite mer .....
det är såna här dagar som kallas livet :-)

Att hinna umgås med de bästa och ta dagen som den kommer .
ska bara klura ut hur jag kan göra det med full betalning först !
Tips mottages tacksamt .

Nu har jag som sagt landat i soffan och tänkte fortsätta med att gå igenom
alla dagens foton .
Började med de på de stora älsklingarna  ........
och dagens Alla hjärtans dagsfirande.

Ääääääääntligen var alla i Prinsfamiljen så pass friska att jag 
vågade mej till dem .
Bättre sent firande än aldrig :-)
De fick ju samma sjuka som jag hade förra veckan lagom när jag piggade på mej 
vilket innebar att vi inte har setts på över en vecka .
Det var jääääättelängesedan Farmor sa Lillprinsen ......
nästan sen strax efter jul .
Haha älsklingen nääää inte riktigt ,
även om en vecka är länge nog .





 Å tänk att Farmor och Farfar fick presenter vi med .......
fint och omsorgsfullt inslagna med sisådär femton meter glittertejp .
Våra stora hjärtan :-)







Både hjärtan och teckningar .





Å med denna eftermiddag så får Alla hjärtans dag vara färdigfirat i år .




Hej hopp från 
en Alla hjärtansglad Farmor / Mormor / Mamma / Fru .

Kram B

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin