lördag 11 juni 2016

Vitt , glittrigt och somrigt vardagslyx


Allt väl ?
Här är det tidig uppstigning 
som gäller denna jobblördagsmorgon.
Ska strax dra .

Måste visa häromdagens pyssel .
Sommarnaglar ...... check.

Denna gång blev det en kombo av vitt , 
lite längre franskt och glitter .
Såååå himla nöjd som vanligt.
Bra där att ha en bästa E som alltid har en plan 
innan jag kommer och
alltid beställer material utefter vad som hon tror vet  
passar Moi och hennes kunder . 
Jag har nog när jag tänker efter genom åren 
aldrig haft samma förutom då och då när jag bara har franskt .
Med tanke på hur många gånger vi dejtat 
så borde ju inspirationen till nåt nytt 
varit slut för länge sen .....
men icke :-)
Snart är det tioårsjubileum !



En stunds avkoppling , en kopp kaffe och lite skvaller 
 om vad som hänt sen sist åsså snygga naglar på köpet .
Det är vardagslyx de luxe det :-)


Inga fejknaglar här inte 
 bara shellack och mina egna som är förstärkta .
Det är betydligt mer skonsamt än att bygga nya varje gång .


Manikyr , pedikyr och en ansiktsbehandling då och då
det är mitt eget vardagslyx det .

Vad är ditt ?

Kram B




Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin