söndag 12 juni 2016

När önskningarna faktiskt faller in ....





Jodå mina önskningar faller in då och då.....
som igår t e x :-)

Efter en hmmm minst sagt galen jobbdag 
kom jag ut till en bil som i tio timmar stått parkerad 
mitt i solen .
Hett var ju bara förnamnet ,
så bara att cabba ner .
Poliserna kom lagom förbi när de körde sin 
inspektionsrunda vid stängning 
stannade , log,  vinkade och gjorde tummen upp .
Bittan vinkade glatt tillbaka 
och insåg strax innan hon var ute på motorvägen att det I N T E betydde 
härligtvasköntattåkautantak utan mer 
grattisomduintefryserihjäldetärbaraelvagrader .
Väl hemma var jag lätt stelfrusen om man säger som så ....
då värmde mottagandet extra gott .



Möttes av en Darling som stod vid 
nya uteköket och grillade .

Det där jag önskade häromdagen ......
 både att hinna hem för att fånga de sista solstrålarna och
komma hem till nåt grillat uppfylldes som synes igår kväll 
för Mrs .



Kvällen avslutades med ......
ja gissa !
Ingen Em fotboll men väl speedway :-)
Om det stod på önskelistan med?
Njaaaa.
Hoppas ni hade en lika mysig kväll haha .

Kram B


1 kommentar:

ullie sa...

Heeeeej rara!

ja helgen har inte direkt bjudit på sommar värme direkt så inne i lådan har du inte missat så mycket.
älskar att grilla o ja det är så kul att komma hem o bli mött av sånt så glad blir man

önskar en fin måndag o start på veckan kram

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin