onsdag 14 augusti 2013

Vad hände ?????



Oj oj oj vad hände liksom ???
 
 
Tog mig stapplandes ut i trädgården men vände snabbt in igen.
Vilken höstfeeling det blev helt plötsligt,
 å jag som inte fixat klart på nya pooldäcket ,
inte plockat alla bär eller inte ens börjat fundera på
höstkläder och innemys .
 
Har ni allt klart och kanske t o m tycker att det är mysigt  ?
 
Näääääää jag protesterar och fortsätter att göra mina fotoböcker ,
 sticker nog emellan Sydeuropasommar och de senaste storstadsresorna
med lite exotiskt som Brasilien och Mauritius varvat med att surfa
 ljumma weekendresor framåt oktober,
Nice kanske eller visst är det ljummet i New York då ?
Drömma kan man ju alltid :-)))
 
Kram Bittan 


1 kommentar:

Lisas och Mattias Blogg sa...

Hej min vän !

Du gör helt rätt i att ta det lite lugnt och njuta av både kakor, fotoböcker och sol :-) själv så är nu bären plockade och det är dags för mig att ta tag i hösten och inne mys med allt vad det innebär men först skall jag nog ta mig en tripp till soliga Skogssäter och en sommarfika kanske ??? ta hand om dig nu så syns vi snart. Kraaaaaaaaaaaaaaaam

Hälsa mister Handy Man också hälsa honom att han kan nog inte ta mera kalla bad nu ;-) han måste krya på sig först :-) kraaaaaaaaaaaaam

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin