onsdag 14 augusti 2013

Sol, sällskap ,smarriga kakor gör susen för häxan





Häxan i farten igen .......
det räckte visst att skriva här att det kändes som
höstfeeling , vips var sommaren tillbaka och solen tittade fram 
mellan molnen . 



Nu är det varmt igen , himlen nästan knallblå och
jag har landat ute för att ta tillvara 
på dagen och kör lat mobilbloggning igen.
Ja fyyyyy på mig :-)))
Bra det där att kunna fota direkt från solstolen  ,
sen att kvaliteten är som den är på picsen 
är en helt annan sak.
Tids nog blir det både vettigare inlägg och bilder ,
då när det börjar rycka i inredningstarmen igen .

Samtidigt som sommaren kom tillbaka 
dök min bästa A-L upp . 
Med sig hade hon en hel burk med alldeles nybakade kryapåmigkakor .
Tack nu känns det genast mycket bättre :)))
Sol , sällskap och smarriga kakor det gör susen .




Snygg å fräsch som alltid e hon :)))

Ha en riktigt bra dag , det ska jag ha .
Å vem vet om vi inte syns en gång till idag framåt kvällen .

Kram Bittan 







3 kommentarer:

Cicci H sa...

Gött att du verkar piggare! Jag har inte glömt bort dig, kollar vilken dag som kan passa bättre för oss båda. :-)

Elzie sa...

Det gäller att ha goa vänner som kommer med så goa kakor till en. Är dom hemlagade så får hon gärna lämna recept på dom, hihi.
Skönt att kunna sitta ute i solen. Här har det varit soligt och fint hela dan, men nu börjar det torna upp mörka moln igen.
Ha en fin kväll.
Kram Elzie

ullie sa...

ja men självklart så hjälper det nog me kakor . Vem vill ge till mej hihi nej då ja e bättre idag tycker ja kram på dej o hoppas på bättringen me

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin