måndag 10 september 2012

Tio timmar och tjugofem mil senare

Dagen till ära klädd i Cream från topp till tå, jag gjorde bra reklam i butiken :-)


Hej hopp !
 
Hemma igen ...... 
10 timmar och tjugofem mil senare
med en loungegrupp, finfina inredningsprylar och ett helt gäng
höst kläder rikare :-)
Vi började hos svägerskan i Hillerstorp med go fika,
sen blev det lunch i Tranemo av alla ställen ,
fortsatte till Lockryds utemöbler i ?????
 jainte vet jag ..... nån stans utmed väg 27
mellan Tranemo och Borås.
Efter det Fritzla Tyglager och som avslutning mys
iga  Le och Landa i Dalsjöfors.
En bra mix av butiker och ungefär vad man orkar/hinner  med på en dag.
Lyckades t o m glömma bort mitt halsonda en stund,
speciellt på den sistnämda butiken som nu blivit två ,
de har delat kläder och inredningen i olika butiker tvärs över varandra.
Där vi blev bjudna på kaffe när vi som bäst behövde det.
 
 
 
Inte bara det halsonda glömdes i bilen så också kameran ,
det blev bara några suddiga I-phonefoton på hela dagen.
Ni ska få se "fynden" sen när jag fotat här hemma. 
.
 

 Det dukade bordet på Le och Landa
såg inte så här tomt ut innan.
Gissa vem som länsade det ?
Ljusstaken i mitten är av rördelar.....
perfekt höstpyssel för Darlingen.
Har beställt en ...nu återstår det att
se hur lång leveranstid han har.
Å vad beträffar loungegruppen så har vi redan premiärat den.
Undrar hur många kvällar det varit behagligt att sitta ute kl åtta denna sommar ?
Inte många !!!
Men ikväll så :-)
 
 
Nu väntar soffhäng inne med X-Factor och en stor kopp te.
Ha det så bra och ta hand om er .
Carpe Diem ...den går inte i repris .
 
♥♥♥
 
 
Kram Bittan


2 kommentarer:

Arja sa...

Halloj Bittan!
Idag har jag vart hemma med feber & mest legat i sängen. Tyckte mig känna ett tag något som blåste förbi 27:an hahahaa. Då har ni varit inne hos Benny & handlat ;o) kul att se vad det blev. Le & Landa, det kunde jag ju anat med kaffet hihi. Kan tänka mig vilken fantastisk dag ni har haft det i mina trakter! Men hörru, nästa gång kan du väl höra av dig :o)
kram kram Arja

Änglarna finns sa...

Godmorgon!!
Härligt med en road tripp..och när man sen..får med massor av saker hem..gör ju inte saken sämre!!
Skall bli spännande att se vad..som fick följa med hem..!!

Krya nu på dej..och ha en skön dag!!
Kram Annika

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin