måndag 22 mars 2010

1:a steget på plan B.......




Eftersom jag alltid gillat kläder ,
speciellt vitt, beige och
romantiskt ,men för det mesta 
har på mej ett par jeans är det väl 
synd att gömma undan allt i garderoben.


Visserligen hänger allt 
på färg men ändå !!!


Husets surrogat till en 
Walk in closet tillhör
  det andra kvinnliga könet som bor här.
Det passade perfekt att göra en minivariant
för några år sedan i en
omöblerbar smytt i hennes rum.
Det är det rummet vi ska ta över när hon flyttar hihi .


Nu är det ju inte nån 
plan på det i sikte så 
då kom jag på plan B

Steg 1
inventering av romantiska 
vita och beiga kläder.

Check o bock .







Steg 2 :

blir till att leta rätt på en gammal shabbad 
klädställning att hänga allt 
vitt ,beige och romantiskt på i sovrummet.




Den får gärna vara utsmyckad och ha 
lite krokar för sjalar och smycken också.



Plockade fram lite och testade på dörren.

Vad tror ni om
plan B ?



Ha en bra start på veckan alla underbara ,för min 
del  väntar sjukgymnast besök.

Kram Bittan

4 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Tack för dina ord! Du har ju massor av helt ljuvliga kläder!
:)

Efter behag sa...

hej vilka läckra hanledsvärmare dom kan man ju mör..........a för.Du är då en sann romantiker Kram Ann-Louise tangentbordet är trasigt därför blir det så konstigt

Cc sa...

Vilka underbara kläder! Min har nyss flyttat hemmifrån så jag fick ett rum som jag vill göra om till valkincloset men det blev ett kombinerat torkrum, struk, mangel rum samt kontor och pysssel.Kram

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Vilka romantiska kläder. Jag ska bara köpa ljusa romantiska kläder till sommaren. Där ska jag gå i min spetsklänning i 25 graders värme och vinden som blåser i mitt hår. Man måste väl få drömma :-)
Kram Anette

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin