söndag 21 mars 2010

Vem vill inte......


ha ett sånt här påskägg fyllt med godis.

Inte jag i a f , godis ingår inte i
beach 2010 
Däremot kan jag tänka mej 
att få det fyllt med nåt kul !!!


Om ingen anammar mitt budskap här ,
så får det väl i värsta fall stå kvar 
på bordet på glasverandan tomt.


Beach 2010 var det ja, det går sakta 
men säkert åt rätt håll . 
Kräver inte bara ändrade
matvanor utan nåt mer som
inte är lika enkelt. 
 Motionen ,dvs min och bästaste E:s
promenader motionerar mest käkmusklerna :-)
 
 Rätt duktiga är vi iaf , 
denna veckan har det faktiskt blivit 3 ggr.


Virkning i soffan ger inget minus på vågen.
Däremot ger det tillskott i min väsksamling. 
Dator,virkning, promenader 
och min "hårdträning"
med axeln är ungefär vad 
som funkar i min tillvara just nu.
Inte illa det :-)


Ha en mysig söndag allihop.

Kram Bittan

 

4 kommentarer:

Cc sa...

Vilket underbart påskägg, egen tillverkning? Väskorna var urtjusiga, även jag gillar att virka men har inte hittat några bra beskrivningar som passar garnet jag har ligger skräpandes. Kram

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Tack för kommentaren!
Kära nån vad pysslig du är och så har du en webbutik också med mycket fint. Jag blev jätteglad att du hade tårtpapper jag skickade en beställning på din mail.
Kram Anette

Efter behag sa...

Hejsan Vilket gäng med väskor, jag har inte börjat med mina ännu. Är lite sugen på att virka, men jag har så många projekt på gång. Ägget var bedårande, jag hade säkert önskat mej det fullt av godis!!!!!Har inte fått in någon god vana än tyvärr. Ja vet att jag inte skulle köpa något mer men jag kunde inte låta bli, det var ju så läckert. Förresten, dom kanske inte har några snygga romantiska kläder i min storlek nere i Kina. Vi åker om en vecka tralalaltralalllaaaaaaaatjo hej/.Ann-Louise

Lisas och Mattias Blogg sa...

Vilket fint ägg, jag hopps verkligen du får de fyllt med något fint :)

Ta hand om dig syns ju snart :)
Kraaaaaam

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin