Idag är det ingen vanlig dag näääää för idag
är det världens bästa, sötaste, finaste och smartaste Prins L:s födelsedag.
Hurra hurra hurra.
25 juni stannade klockorna igen och ännu ett litet underverk kom till världen,
han som gav mig titeln Mormor för första gången.
Vår alldeles egna fotbollsstjärna,
det och kompisar är det som gäller så det gäller att boka tid om
man ska få en dejt numera haha.
Härligt och precis som det ska vara.
Liten har blivit stor och har för ett bra tag sen passerat Mormors längd.


















Inga kommentarer:
Skicka en kommentar