onsdag 24 juni 2026


Å där blev det Midsommarsöndagens eftermiddag och 
det fina vädret höll i sig när  
vi kom hem efter en barn/tonårsvaktshelg. 



Sommarpratarna, frukt, god dryck inhandlad på förra helgens
utflykt och ett dopp på det …..
Hej hemester 2026.



Det var visst fler som ville ta sig ett dopp
för rätt som det var dök en annan favorit upp.



Ha de fint.

Kram B

 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin