Å där blev det Midsommarsöndagens eftermiddag och
det fina vädret höll i sig när
vi kom hem efter en barn/tonårsvaktshelg.
Sommarpratarna, frukt, god dryck inhandlad på förra helgens
utflykt och ett dopp på det …..
Hej hemester 2026.
Det var visst fler som ville ta sig ett dopp
för rätt som det var dök en annan favorit upp.
Ha de fint.
Kram B







Inga kommentarer:
Skicka en kommentar