Hej semester!
Sitter i en solstol och äntligen blev det tid för
en dokumentation här.
En hel vecka har passerat sen sist å inte bara det utan en
semesterfirning, en härlig midsommarhelg, fotboll och övernattning
hos tre av favoriterna har upplevts med.
Efter fyra galet stressiga dagar förra veckan
kunde jag checka ut från jobbet i torsdags eftermiddag
med allt klart och förberett.
Det är ju lite skillnad mot alla andra år nu när
jag har nytt jobb men allt blev klart i tid så det kändes bra att gå hem.
Hur det känns att komma tillbaka om tre veckor
får bli den dagens överraskning.
Att mötas av semesterpresent och
att mannen ”lagat” firainsemestermiddag var en överraskning det med och
blev en perfekt start innan det var dags att sätta igång
med Midsommaraftonsförberedelser.
Min semesterpresent i år var en Mr Poolbert.
Sååååå himla bra.
Semestern kunde inte börjat på bättre sätt…..
hoppas ni har lika fint väder hos er med.
Ses snart igen.
Kram B




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar