Å där försvann visst ytterligare några dagar
men snart är allt som vanligt igen hoppas jag.
Varje gång jag ska sätta mej och skriva här
händer det nåt eller så "behöver" min nyopererade Robocob hjälp.
Ja att ha vård av sjuk man är näst intill en heltidssysselsättning
speciellt igår när sköterskan på Art Clinic tyckte att han skulle köra lite extra med mej:-)
Det blev ett extra besök där då han vaknade med ett blått lår
som sen spred sig över hela benet och dessutom
var det både svullet, spänt och varmt men allt såg som tur var bra ut.
Lika bra att kolla upp det nu när det är helg.
Dagens bilder är från förra helgen
då de minsta SmåPrinsarna testade mina gigantiska jordgubbar.....
eller mina och mina läs Icas genmanipulerade jättegubbar.
Trots storleken så var de söta och goda.
Prins L passade på att skriva på skylten till sitt träd.
Vi har haft samma typsnitt på allihop men nu när det var dags att
fylla i det kom jag på den briljanta iden att det är mycket roligare
att de får skriva själva
och att jag sen målar i det med grå färg.
Vad hittar ni på i helgen?
Mellan servandet så påskas det för fullt.....
bra där med lite extra "ledig" tid hemma.
Må så gott.
Kram B




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar