på vår utflykt igår.
Som vanligt säger T ett sånt kan jag fixa.
Ja men gör det då ikväll och då ska det vara ett med fack under !!!!!
Vips var han ute i garaget när jag var ute på promenad i blåbärsskogen.
Måla fick jag göra själv
och leta nåt beslag får bli till helgen.
Kramar

3 kommentarer:
Superläckert!!!
Kram Annica.
Hej
Den mannen vill jag låna
Kram Ann-Louise
Tokfint! Så där säger min sambo om mycket oxå, men det blir oftast inte så mycket av hans snack, suck.Blev lite full i fniss när jag upptäckte att vi faktiskt inte bor så långt ifrån varann. Gissa vem som kommer till din butik när du öppnar?? Ha det gott
Skicka en kommentar